Boondocker by Chris ver2
- Stoft
- Crew Member
- Skoter: Boondocker 3900 850 -18
- Kontakt:
Re: Boondocker by Chris ver2
Tur att du valde att lacka om den till rött, för årets färger faller inte mig riktigt i smaken!
Fortsätt uppdatera under byggets gång! Vad är kvar att göra?
Fortsätt uppdatera under byggets gång! Vad är kvar att göra?
Jag tycker oxå att din färgsättning blev mycket bättre, jag har svårt för de gröna bandtunnlarna.
-
- LynxTalk Member
- Skoter: Boondocker 3900DS, 800 , 2016
Ja jag gillade den bättre i rött/gult/svart
Det ska fixas en del i boggien, både nya hjul, pulverlackning, nya dämpare, pulverlack på framvagn, antagligen annan färg på skidorna, lägre styrhöjare, ny lyftbåge bak, BRPs Ledljus, + lite annat smått och gott
Det ska fixas en del i boggien, både nya hjul, pulverlackning, nya dämpare, pulverlack på framvagn, antagligen annan färg på skidorna, lägre styrhöjare, ny lyftbåge bak, BRPs Ledljus, + lite annat smått och gott
Jag har skickat PM till dig Chris, vet inte om du sett de, det är fortfarande oläst.
-
- LynxTalk Member
Efter den hektiska vecka innan Rovaniemimässan så har jag nu börjat greja med det som jag inte hann. Så nu har boggien åkt ur för att börja anpassa nya hjul och preppa delar för lack
-
- LynxTalk Member
Idag har jag jobbat vidare med att fixa till delar för lack. Sen började jag fräsa till handtaget till bakre lyftbågen också
Diggar lyftbågen starkt!
- Stoft
- Crew Member
- Skoter: Boondocker 3900 850 -18
- Kontakt:
Som vanligt så gör du ett grymt jobb! Bara man hade en gnutta av din arbetsglöd och kunskap så hade jag varit nöjd
En annan färg på balataremmen är väl det enda som skulle kunna göra det ännu bättre
En annan färg på balataremmen är väl det enda som skulle kunna göra det ännu bättre